امشب شهادت نامه عشاق امضای .میشود . فردا این دشت از خون حسین ص. یاران او دریای خون میشود.یا حسین.ص
حسین ص عدل وامامت .....حسین.ص . نور و کرامت ..حسین ص . اوج شرافت ..وای حسین ص .وای حسین جان.ص.
+ نوشته شده در یکشنبه شانزدهم مرداد ۱۴۰۱ ساعت 21:1 توسط جمشیدی اهل .گیلان
|